Navigering
(0)

Lagat mat :D

Lagade nyss supergoa pannkakor eller som man säger "blin" som man säger i ryssland :3

Hadi chockade mig en aning genom att sabba pankakesen genom att lägga lite ost på det och säga att det var gott
-_-.  medans jag körde med lite socker ^^ (det normala sättet)
Igår snaggade man sig en aning o på fredag ska pappa snagga lite extra (frisören var lite väl försiktig och tog inte bort tillräckligt med HÅÅR)! och göra coola linjer på hårbotten  hehe :D asbalt!!
blir nog jättebra ska jag se........
Nu är de bara en dag kvar sen har jag sommarlov sen blir det kinaresturang med dom bästa på fredag och sedan åker man till sin fader o stannar över natten. slutligen så hamnar jag och lille bror i västerås hos Moder ^^
gammal bild på mig
Enjoy

2011-06-15 @ 21:37:01


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks