Navigering
(0)

God fortsättning som man säger efter jul

eheh jag har  nån slags jacka det ska föreställa äckta päls som tur är så är det inte det..
aa den är typ len och så men ändå när ska man gå omkring i päls då??!!>8D

ajah..
nu har jag iaf fått internet fixat till min dator finally lixom.
Det känns som att jag har väntat i evigeter....
men på julafton ficka jag det av far min och blev jätte glad XDD
jag fick massa fina saker som jag vill tacka alla för ^^



Teddy och Freddy på förra stället man bodde på.
igår blev Teddy och Freddy jätte glada när morfar var på besök att isittta i morfars knä är det bästa som finns och ännu bättre blir det när man får godis till oxå.
(morfar= min pappa)

2009-12-27 @ 13:32:25


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks