Navigering
(0)

Random grejer xD

jag och en kompis i data salen

 - - - - - - - - - -- - -  - - - -- - - --  - - - - - -- 
Kompisen på bdb:nu ska jag tvinga ut Elli i kylan.
Jag läste och skrev på min bdb: Nu ska jag svinga Conne i snön xD
 hehe och sen när jag upptäckte att jag hade stavat fel fick jag inte ändra....
- - - - - -- - -  - - --  -- - - - -- - -  - - - -- - - - - - - - - - -- -  - - -  - - - - - - - - 
en kompis till mej skulle äta en sur patron(godis)
 och sa: jag måste slicka på den lite innan jag kan stoppa den i munnen..
asså hur fel kan det bli XDD
- - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - --  - - -- -- - - -   --  - - - -  --   - -- - 
jag satt och kollade på hockey igår med min bonus far :D
det var Ryssland mot sverige.
Precis i början blev det mål och jag skrek :JAAH
bonusfar.varför var det bra?
Jag: men sverige kämpar inte ens så jag tänker inte heja på dom.
 -------- - - --  -- - -  - -  - -- - - -  -- -  --  -- -  -- -  -- - - -  -- -  -- - -- 

2009-12-18 @ 10:21:39


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks