Navigering
(2)

vinterkul med Kompisar

Hej!
Igår var jag med två härliga tjejkompisar vi bakade julgodis och gjode fönstermålningra.sen tog vi en kaffepaus.
Det bästa var väl att vi gick ut i mörkret och roade os i snön genom att åka pulka.hehe Roligas på länge det var helt awsome XDD
nähä nu sitter jag och kollar jag på nyheterna, dom säger  att smsa samtidigt som man kör är det samma som att köra rattfull.Seriöst -_- vilken nyhet då ..... är det nu man ska lära sej och och stänga av mobilen när man åker bil eller nått??


Har nga nya bilder än med det kommer nog snart ..(Hoppas jag XDD)

2009-12-20 @ 19:42:50

Postat av: heidi

haha fäilz, vilken nyhet

19:32:34 den 2009-12-21

Postat av: Oliver

Heej :D Fin blogg! Hur mår du? ;D

11:56:27 den 2009-12-22


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks