Navigering
(1)

Hallåå!!!

Jag sitter här hemma i den lilla lägenheten Och sjunger lite ..Jag har tråkigt -_-
Det finns ingen att leka med hoppas att Ellaj kommer hem med nån slags kompis till mej ,efter som att jag har så tråkigt  nu när jag är ensam.jag blev ju ensam för en månad sen lite drygt -_-*
när min lilla burkamrat gick bort. jag tror jag har lagt på mej några kilon sedan dess xD a för Ellaj säger att jag har fått dubbel hakor hon kan bara hålla snattran.. vem väger mest igentligen hon eller jag?? inte är det jag iallafall -_) som tur var kom den där lilla kopisen hon har och myste med mej och gav mej mera tröst mat o vatten jag tror inte att hon hade fattat hur hon skulle göra om inte jag och Ellaj hade skrivit en lapp på vad iaf behöver ahhaha japp men nu ska jag gå in till mitt hus och tjura jag kanske sjunger solo lite senare om ni står utanför så kanske ni hör jag kan tyvär inte öppna för jag är ju inte så "stor" -_-     
Ha det bra då kära marsvinsvänner
Många karate  sparkar till er 

                                                                                                                                                                                                      /Teddy

2009-07-24 @ 13:10:43

Postat av: hadi

teddy du ska fan va tacksam för att jag kom lr ska jag skita i dej nästa gång?? hu!hU!HU!!!! XD

20:01:13 den 2009-07-24


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks