Navigering
(1)

Hej igen

By teddy...again..
Nu har vi åkt till Halmstad jag och matte (Ellaj)..
resan var lång och tråkig.. jag fick sitta där bak i bilen o sova hela tiden..A ochs en fick jag åksjuka och då trodde  hon att jag var hungrig och petade in en jävla madafaka-morot  XD
efter 3,5 timma var vi framme då gav hon mej kvällsmat sen stack hon iväg med någon hon kallar för kusin..(det är inte min kusin iallafall....... :B
a sen fick jag en nu kompis som heter Filur <3 han är jätte skojjig och han är dessutom kanin med.. vi sitter mitt emot varandra i våra burar och pratar..jag pratar nog mest..Filur vill helst gräva och hoppa omkring....XD men han är rolig att leka med ändå XD <3
Sen testade jag att springa långt i dag man blev väldigt trött av att springa.(undrar hur han orkar hålla igång igentligen..Filur allså..)

2009-07-06 @ 22:16:28

Postat av: hadi

haahhh teddy du har visst kul där!

17:19:27 den 2009-07-08


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks