Navigering
(2)

BY Teddy

Hej..
Idag ska jag teddy skriva lite ur dagboken... =)  hur ska jag börja??
jo nu vet jag..
Igår fick jag ingen uppmärksamhet alls och då blev jag sur och gick o la mej i mitt hus :( för min matte var trött och sov hela dagen och hela natten tills idag morgon..japp och då passade det minsam att lyfta upp mej från buren och fråga hur jag mår  >=(  Fnys*   men jag förlät henne sen..men helt plötsligt så var det färdigosat och då satte hon mej i lekburen som om att jag inte dög att gosa med.... och sen kilade hon in på toan och tänkte på sitt "vackra" utsee'nde..
a och då blev jag sur igen och ropade på henne..men hon hörde inte så jag ropade lite högre a och då kom hon och frågade vad jag ville..VA!!?? fråga vad jag vill det är väl klart UPPMÄRKSAMHET VAFAN!!!  >8B
sen ringde hennes förbannde mobil som hon går om kring med hela dagarna istället för att lyssna på mej ..(jag måste göra mej av med den på nått sett..)efter hennes roliga "samtal" försökte jag ytterligare en gång med ett snack..
typ så här oui oui oui OOOOUUIIIIIIIII!!!!!! ouioui ooi   uu oo oui ,..ja och hon höll typ bara med sen in på toan egen sen tog i från Rumpan ..jag tror att jag gjorde på mej samtidig ... men wtf  hon gick till mej lyfte upp mej (äntligen lixom)
och sen gosade vi jätte länge i sängen och jag gick omgring på hennes mage och sen åkte jag rushkana ner och hade jätte kul =)





a det här bilden hon tog på mej efter att hon skummade ner mej med schampo i lagom varmt vatten och rullat in mej i en jävla grön handuk XB......a jag luktar iallafall gott nu.. <3

2009-06-29 @ 12:16:03

Postat av: hadi

hahahh ..kul..xD

söt freddy e som vanligt

16:41:17 den 2009-06-30

Postat av: hadi

Omg!! jag menar teddy xDxDxD sorrisorriiii

16:41:56 den 2009-06-30


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks