Navigering
(3)

...Hej igen =)

Igår var Teddy och jag ute en stund och hade det mysigt..
Vi satt i gräset sen stund och han tuggade förfullt i sej alla maskrosblad som han kunde se.
Han tycker att det är jätte gott XD som tur är eftersom att de innerhåller massa bra vitaminer t:ex: Vitamin C.
Men idag var jag ute och gick och kom o tänka på att jag kanske skulle plocka brännässlor till honom.. jag kät dom ligga i ca 2,5 timmar efer det hade de sluta att brännas =)  så då fick han äta de med..
Ha en bra dag <3

2009-06-19 @ 11:55:25

Postat av: hadi

va...bränns dom om man äter dom på direkten? xD det måste ju vara värsta heta chili-såsen för dom i deras stackars munnar xD auch

16:58:54 den 2009-06-19

Postat av: Ellajz

Jo det är så att det bränns i munnen och jag kan lova att det känns mer än bara chilli.. eftersom att det är brännnässlor vi snackar om!! XD

19:25:48 den 2009-06-20

Postat av: hadii

omg xD ja jag vet men jag trodde inte att d va så allvarlig ;v;

19:32:49 den 2009-06-20


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks