Navigering
(3)

Svar till Hadi

 Hej!
Till och börja med så ska man se till att det finns  en låda på golvet dit de kan gå och göra sina behov XD
De kan vara en plast låda eller en kartonglåda den får inte vara för hög, för de måste kunna gå dit så fort som möjligt.
men för att de ska fatta att detta är en skitbox ska man lägga en bunt med tidningar. ju oftare de är ute desto fler gånger kommer de använda lådan och det kommer tillslut att bli en vana att gå dit :D
Och det där med min byrålåda har ingenting med marsvin åh göra det är prajvät :D

2009-06-22 @ 20:42:26

Postat av: hadi

jaha va intresting då..men du tog inte med min fråga >xD jäkel

13:36:27 den 2009-06-23

Postat av: had

svar till din komment:¨

asså kan du ge dej jag har lixom lagt av xD har inte tid typ o orkar inte heller. Men det e bra att du inte gett upp, keep on !

09:20:38 den 2009-09-17

Postat av: hadi

haha wow inte ofta man får en comment av dej xD

asså programmet gick typ på måndag lr fredag lr när det nu var men jag glömde bort tiden tror jag o missade den helt enkelt xD seriöst sånt händer!....mig... xD

-----

Ja jag vet jag var bara tvungen att sätta in en th-bild i kommentrutan :D ska hitta en ljusare!

17:59:28 den 2009-10-12


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks