Navigering
(0)

.....25 November 2009......

Lugn dag
skulle ha kollat på film med en kopis men det blev tyvär inget av det idag dag. uppsjutet kan man kanske kalla det för XD
 men jag får väl kolla på film sjäv istället ^^
jag tror jag ska kolla på Hjälp jag är en fisk för det var jättelänge sen jag såg den.




Mina leggings gick sönder idag  innan tåget så på bilden gjorde jag några extra hål för att det skulle se bättre ut ..men dom där hemma tycker inte att man ska gå omkring i trasigt även att man köper lappade byxor eller trasiga leggings i affären -_- ehe... a så nu måste jag slänga dom ....


idag är jag lite sunkigt klädd ^^
men det gör ju intet man måste klä sej så ibland



2009-11-25 @ 22:30:17


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks