Navigering
(0)

Dagens kul.

dialog 1
Hadi säger: Efter jag har tagit bort min tandställning,
 ska jag sätta din en sån där tandsten.för det är så fint. ^^

Ellaj säger: Hahah tandsten är sånt där smuts som tandläkaren tar bort ><' haha

Hadi säger:.....

Ellaj säger: det heter tandsmycke ^^ inte tandsten.

Hadi säger: hahaha undrar vad alla tänke när jag berättade för dom. hehe
 
dialog 2

Efter en lång tystnad på tåget.

Ellaj: Vart ligger Amsterdam??

Hadi: ehm.... och det frågar du mej?

Ellaj: ja.. eller vet du inte..

Hadi: jo men jag vill bara inte berätta det......<_<*

Ellaj: du vet inte alltså.

Hadi: vart ligger Alperna? ligger inte det någon stans eller ?

Ellaj:va?! det frågar du mej...jag vill inte heller säga det..

tysnad.....Asgarv xD vill du ha godis ^^

2009-10-27 @ 14:40:36


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks