Navigering
(1)

Handfat

Hej!

Jag har suttit och checkat lite på google.
sen fick jag en lustig idè..jag skulle söka på handfat :D
visst låter det  "jätte kul " but it is..ehe..
Så jag hittade världens lustigaste eller fulaste kanske t.o.m finaste.



Snäckhandfatet av betong...lite skumt




Tro det eller ej det här är oxå ett handfat xD
 men man skulle kunna tro att det är en hylla eller nått



Sisst men inte minst.. nått lite läskigt ...
ska man tvätta händerna i ett akvarium eller? hihi visst var det här lite smågulligt



tänk vad kul saker man kan hitta på internet.
vad skulle vi göra utan det??  

2009-10-11 @ 18:58:39

Postat av: hadiii

hahahah eeeuw xD

19:20:03 den 2009-10-11


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks