Navigering
(0)

Oktober....

Hejsan cutipies ^^

Idag är det kallt och molnigt ute.. så helst vill man bara ligga kvar i sängen och sova bort dagen..
Men det går ju inte för i dag händer det nya äventyr.

Dagen började med att jag frös uuh. Sen gullade jag lite med Teddy han gjorde mej nästan döv när han skulle berätta med sitt pip ,att han var sugen på morot xD sen gick jag ut i höstkylan. Jag höll på att frysa ihäl och se nu sitter jag här framför datorn igen.



Det här är ett par gummistövlar ><*
Dem är ju snygga och så men om man ska ha på sej dom ska man nog ha snygga flötter,
lite lustiga  med tanke på att de är genomskinliga.



På lördag kanske jag åker till Linköping för att inhandla ett par skor men dom ska nog inte se ut såhär xD

/Ellaj

2009-10-29 @ 16:03:59


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks