Navigering
(4)

Dagens händelse


Jag var påväg till nässjös sjukhus för min kompis var där.
Hon skulle laga sin tandställning som hade gått sönder.
Då passade jag på att vila en stund när jag väntade på henne.
Efter ca 40minuter kom hon tallbaka :D och då gick vi mot stan för att komma i tid
till det tidiga tåget.
på vägen dit upptäckte jag till min stora förvåning att det har blivit höst ^^







Sen hade vi ganska brottom så hadi gick med bestämda steg...
Då passade jag på att fota henne lite snabbt xD







O sen när vi var mitt emot stationen gick vi förbi ett konitori.
om jag hade haft pengar med mej hade dom nu varit slut. xD
De ser så fantastiskt goda ut man lixom äter dom i tanken....





2009-09-22 @ 16:23:05

Postat av: Sanna

Vad tycker du om flätade hårband? Hiss eller Diss?

Kramar Sanna på http://jarske.blogg.se

16:31:22 den 2009-09-22

Postat av: Ellajz

Jag tycker att de är jätte snyggt så för mej är det nog Hiss :D

16:39:10 den 2009-09-22

Postat av: Shaggy

Det där ser för gott ut :O Man dör ju asså

16:28:20 den 2009-09-23

Postat av: Ellajz

ja jag vet hehe

16:49:58 den 2009-09-23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks