Navigering
(1)

Kl är 17.19

Jag sitter just nu i skolan p.g.a. öppet hus Det var frivilligt att komma och hjälpa till. Eller hjälpa till gör vi ju inte direkt , vi ska bara sitta och arbeta. Sen en dag ska vi få ledigt bara för att vi var med xD.

Den här morgonen började typ som igår jag vaknade hemma hos samma person som igår.
Men till skillnad  från igår så missade jag tåget med ca 3 sekunder. Det var lite typiskt och det var lixom bara 1 plusgrad ute men som tur var hade jag fyllt väskan med två mössor,ett par vantar och ett paraply. Ja, det är ju sånt som kan vara bra att ha på hösten. xD
NU kan jag oxå säga att jag har tagit bort en film från film listan.
Det var " I taket lyser stjärnorna" som jag såg så nu har jag bara:
  • Up( en amerikansk data animerad film)
  • Prinsessa (svensk film från i år)
  • The new moon (2 på twilight)
  •  Flickan som lekte med elden (man måste ju se 2:an på Stieg Larson böckerna)

2009-09-30 @ 17:35:07

Postat av: had

vrf ska alla gilla twilight föööör >xDD

19:43:06 den 2009-10-05


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks