Navigering
(0)

morgonens händelse

Jag vaknade hos en kompis kl 7 i morse.. kom på att tåget går kl 07,45 och det tar ca en kvart att gå till stationen.
jag fick lite jobbigt, sen ringde hans klocka i ca 10 minuter konstant xD. och hans far kom in och stängde av den Då gick jag upp för att sminka mej och förbereda inför skolan :D.
kom  i tid till tåget och när jag står och lyssnar på rix FM så får jag en bamse kram av Ewe <3(en kompis som går i min klass som jag reser med)
sen när vi hade satt oss på tåget kom Conne<3 och gjorde oss sällskap. efter 30 minuter var det dax att byta till buss......
sen 7 minuter senare står vi på skolans område -_-* stessigt eller hur??
ja så nu sitter jag här i skolan och väntar på att min lektion ska börja och det gör den.... om 22 minuter..


Japp sömningt var det..

puss på er läsare

2009-09-29 @ 09:42:04


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks