Navigering
(0)

Hästar <3 läxor= jobbigt

Hejsansvejs...

Jag arbetar hårt i stallet som vanligt... Det tar aldrig stopp! HEHE men jag tycker ju att det är kul så :)
Just nu rider jag på en häst som heter Rosanna <3 hon är ett elvaårigt travarsto som är supertrevlig ^^.

På den senare tiden har jag börjat ägna mej åt mina läxor..(jag är så dutig)
Jag har förstört väldens coolaste julklapp. Men jag visar den på bild efter jul av den risk att personen som ska få julklappen tar sej en titt in till  bloggen.

Det nya schabraket som jag har köpt


saker att göra innan skolan slutar....

Samhällsuppgift på 8-12 sidor att skriva om valfritt ämne
bild och svenska analys
samhällsprov
Engelska
fotoprov
 tills nästa vecka då vi slutar den 22/12
 uuuuh jobbigt

2010-12-16 @ 16:42:23


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks