Navigering
(0)

Bilden..

Nu sitter jag på bildlektion  xD båda lärarna är sjuka idag så vi är helt ensamma. lite sjukt !

Igår fick jag höra att att de var en man som hade sålt sitt marsvin på blocket.se. pga vissa omständigheter.
Några dagar senare ser han marsvin på tv och då berättar dom på tv hur man tilllagar marsvin på bästa sätt o står o styckar marsvinet live typ  ..
Asså serri hur lågt kan tv gå? <_< asså jag skulle ALDRIG i LIVET stycka mina snuttisa o äta upp dom eller servera dom inte ens om jag skulle svälta så no way. men de e ju ja -_-
Nä de var fan Pissäckligt usch fy fan på sånt 
(ursäkta språket) xD
<---- så sööt <3 gulligt med 
censuren oxå ^

2010-02-04 @ 09:01:45


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks