Navigering
(1)

Estetisk Temavecka

Jag går estetisk verksamhet Bild och form
Det är ju lite kostigt att jag inte har laddat upp bilder som jag har ritat eftersom att jag är "konstnär" xD

Och hela den kommande veckan  består bara var bild rent ut sagt, Temat som vi ska följa är Världen.
Vad jag ska göra berättar jag inte nu ;)

Men en bild på den kommer självklart att laddas upp.

Sen ska jag och  en kompis ställa upp i en tävling där man skulpterar i is.

Jag tror att vi bara är med för att man kan vinna pengar ^^
(men det är ju inte så stor chans)
 Man kan även testa att måla av nakna människor. Vilket Jag INTE kommer att göra.

Här kommer en bild som jag har ritat på Artrage 2,5
det är ett ritprogran som är jätte kul att sitta och pilla med.



Här är en Paintbild som jag har gjort oxå xDD



2010-01-17 @ 23:16:27

Postat av: haddsrwre

JA jag visste att du skulle ha med th på musiklistan >8D rahmah mah mah rahrah rahh

17:31:10 den 2010-01-18


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks