Navigering
(0)

Sjukling på ingång

Japp då kommer man till stadiet sjudom -_-
hosta, halsont och snuva 8(
Nu lyssnar jag på musik :) Rihanna- god girl gone bad XD
Skola i morgon o jag måste vara vara i skolan hela månaden jag får inte stanna hemma =>
Så jag måste kämpa hårt.
Jag ska kankse träffa en denna vecka o sen så ska jag provrida oxå jag måste vara frisk alltså.

De blir att knarka halstaletter,dricka T, honungsvatten 8B vanligt vatten,hostmedicina o sova xD urk
ska jag orka pressa imej det det :/

Btw jag träffade Lilla syster idag så tööt hon var då xDD


Jag hade en mattelärare som hette Börje så den skinkan vill
 jag då helst inte smaka jag hittade den en gång på ica


2010-01-24 @ 23:26:25


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks