Navigering
(0)

Stackars mej idag

Jag hade hoppats på att gå till skolan i morgon...
Men farmor sa nej, hon sa att jag måste stanna hemma en dag till. detta innebär att jag bara kommer att vara i skolan  en halv dag på hela den här veckan för  på fredag så är det studie dag yey så kul det blev med ledigt nuråh -_-

Så idag ar jag badat Teddy och Freddy. Jag och Pixel(hunden) låg på golvet framför tven och spelade tv-spel.
jag kollade på tven men han kollade på mej. xD

Jag skulle snacka med en kompis på msn nyss :
Ellaj:Haj!!
Han: Hello! :D
Ellaj:Vad gr du?
Han: inte mkt lyssnar på musik,Du ska sova gå och lägg dej!!
God natt ;)

sen loggade han ut innan jag han o svara <_<
 vilken stil va?!
han e oxå sjuk han kan sova tycker jag. för jag tänker vara vaken LÄNGE xD

2010-01-27 @ 22:24:52


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks