Navigering
(1)

UHH

2 dagar kvar på dennavecka och jag är bara halvägs på mitt projekt i skolan -_-
jag målade två monster. men sen när jag skulle "klarlacka" bilden så var prayen failad så de skvätte över i fläckar o förstörde draken ;;__;;
jag blev arg o slängde bilden i soptunnan o gick o hämtade ett nytt papper så i morgon hoppas jag att jag blir fördig med 2 för jag tänkte göra 3-4 st fantasy bilder. helt Azoom xD

Jag vet inte varför jag valde den här bilden.
det bara blev..

2010-01-20 @ 23:25:22

Postat av: haad

AAAHAHHHAAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

AHHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

XDDDDD Faaaaan va typiskt<3

10:04:41 den 2010-01-22


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks