Navigering
(0)

godmorgon godmiddag godkväll


Godkväll...(börjar med bild långt upp becaouse i can XD )
idag var de en  ganska långa dag o det är dags för att sova.
dagen har varit helt OK jag tror inte att jag kan hitta några fel xD
teddy o fredde var på gott humör jag o farmor med ^^
i morgon ska jag till göteborg för att sova hemma hos moi Kusinvitamin. Vi hade tönkt namnge 2 kaniner då med som hon nyss har skaffat. dom är & veckor gamla :D
här kommer lite bilder som e tagna idag..
Godnatt puss



Jag träffade ett lamm idag ^^ jag förstod inte attde var mej den pratademed först haha men nyfiken var den o såå sööt <3


och efter att ha haft ett regält blåsigt väder så låg det fullt med snäckor överallt på stranden




2010-07-09 @ 00:20:01


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks