Navigering
(0)

Nattblogg

Godkväll....

Det var nollning i skolan idag ,vi skapade hattar och så :D
Det var ganska trevligt. Jag har bilder från i dag med de kommer att laddas upp i morgon.
Jag känner att jag inte har så mycket tid att ladda upp det just nu.
Bild är förhoppningsvis snart påväg Så ni får vänta lite till Puss :DD
KONSTINLÄGG
"Duktiga illustratören och konstnären Nanami Cowdroys teckningar och målningar bär tydliga influenser från det kinesiska måleritraditionerna. Nanami har tagit de gamla teknikerna med rörpenna och det svarta bläcket/tuschet in i nutiden och skapat helt fantastiska – ibland nästan modeteckningsaktiga skisser."



En mkt fin bild tycker jag...


2010-09-07 @ 22:17:13


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks