Navigering
(1)

Lite bilder på saker som jag köpte på confusion XD

Hejsan!!

Nu laddar jag upp lite bilder på min rosa samling,
tyvär saknas det en hello kittypenvessare på den översta bilden. Jag kunde tyvär inte hitta den
just när jag tog bilderna :/ (synd)





När jag var i göteborg med min kära vänner på Confusion hittade jag
 ett pluttigt onödigt krimskrams och köpte de xd


Här har jag köpt lite fler grejer och en pocket som heter Snow drop
och är köpt ifrån en bokhandel nära nordstan i GBG!! hittade snygga skor med  fasst dom visas nog när dom är fullkomligt utslitna :P


NI måste erkänna att de är så gulligt ^^

 Godnatt


2011-02-02 @ 23:03:42

Postat av: had..

hahaahahaha glad påsk

10:33:04 den 2011-02-03


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks