Navigering
(0)

Mjaoo

Tja tja!!


Jag tänkte att jag skulle ha videobloggat idag men filmen ville aldrig laddas upp :( Vi får ta det en annan gång...
Men!! Jag har lånat två stycken böcker idag på biblioteket... Det var mycket trevligt.
Båda böckerna handlar om hästar de ena om skötsel o vård och den andra om lydnadsträning XDDD
De ska nog gå att läsa igenom dom.

Imorgon ska jag till skolan för första gången på den här veckan. Jag lykades ju bli så förbannat sjuk efter helgeni GBG!! :P
Men i morgon är det bara en lektion så de ska nog funka om jag inte hostar sönder mina vänner ;P
Då ska vi skriva lite utifrån en bok som våran lilla lärare valde ut till oss -_- (tisdagarna med Morrie)
URSH!!! @_@  hatar den boken......
Iallfall så skulle vi ha läst till sidan 120 tills i morgon. Hade typ 15 sidor kvar o jag pallar verkligen inte läsa <_< så farmor tog boken o började läsa högt så nu är det klart, även om jag bara kanske lyssnade på en tredjedel av allt hon sa för jag satt vid FB!!XDD

AWESOME....



Men här kommer en bild ppå böckerna XD




Tyvär så är de lite rosa i det högra hörnet på bilden o den får ni dras med...
det är min mobila utsmyckning som är lite ivägen.....

Enjoy :D

2011-02-03 @ 20:35:01


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks