Navigering
(0)

Mitt i natten kl är 02:50

jupp thats right i'm still not a sleep.....
(svengelska)
hmm fick en tanke nyss...
Lixom varför heter det Svengelska och inte Engvenska för?? Eller något liknande typ Engswed.... :3
Aja..
Dagen tillbringades med Min lilla vän. Hon sov över från igår tills idag.
Vi passade på att kolla på film, dansa dansmatta och åka skridskor. Det var mycket trevligt.

Fortfarande lite små dålig. Det känns lixom som att det inte ska gå över eller vad man ska säga.XD
Imorgon ska jag åka till linköping eller jönkping o handla bilmattor  med farmor...
Hon tycker att det behöv nu när vi har bytt från spån till torv i stallet.( Torven fastnar över allt)
Det stör inte mej så mycket, men henne stör det tydligen en del...

Jag har börjar grubbla på nästa lilla bild jag ska göra..
har inte riktig kommit på något jätte bra än XD men det kommer väl.(Antar jag)

2011-01-10 @ 03:04:40


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks