Navigering
(0)

Min lilla dator..

Jag har en minilappis som jag brukar blogga med. Den är ju så liten och kompakt, enkel att ta med..

Men nu är den typ trasig o jag får inte fixa datorn själv för då åller inte garrantin så jag måste lämna in den..
SÅÅÅ SEEEEGT!!
idag hade jag prov  --_--* de var i ämnet kultur och idéhistoria. ganska så tråkigt faktiskt. så nu sitter jag här hemma o tänker på hur det gick.

Nu när det är vår igen ( eller håller på att bli vår igen) ska jag börja med lite diet  ahah
det blir en liten blandning så jag hoppas att den funkar.
om den skulle fungera så skriver jag kanske om den. men  de är inte säkert tycker att de e jobbigt att läsa vad anerexior äter och hur dom lever på sitt äppelvinäger för att inte känna sin hunger  -_- suck på dom.

Bjuder på en gammal bild på den förra medryttarhästen little Nathalie <3
nästa vecka blire bara stall är så lycklig ^^

2011-03-17 @ 21:36:00


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks