Navigering
(0)

Tåååg!!!!!!

Idag åkte jag till västerås XD Jag åkte til min mor..
Fy vad tråkig tågresa det var den var jäte seeeg.
Fick vänta i en timma o tio minuter  i norrköping på buss o sen i katrineholm hade jag tio minuter på mej att hitta mitt tåg...... Blää för spring och stress!!!
Men jag kom fram iaf o de var ju bra ^^
Sen skulle vi äta hemlagad pizza.. men pizzan fastande i plåtpappret så vi fick beställa :D
Mkt gott

Imorgon blir de en lång resa till H-sand( Härnösand) Mkt roligt stadsnamn XDDD
Här nös and

Nu ska ni få kolla på en av  världens snygaste men Ian Somerhalder
                         Ni vet Damon Salvator
                         Vampires Diaries you know




God Natt <3

2011-03-01 @ 23:58:13


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackbacks